Een ongevalletje in een horecazaak is vlug gebeurd. Een klant glijdt uit over een natte plek. Of door een onvoorzichtigheid van de uitbater of de kelner wordt er hete soep over de klant gegoten met schade aan een duur kostuum (of jurk) en misschien met lichamelijke schade als gevolg. Het komt er op neer als uitbater van een horecazaak goed verzekerd te zijn.

Als je goed verzekerd bent, kan je met een gerust gemoed op skireis vertrekken. Het komt er op neer dat je de juiste keuze maakt om goed verzekerd op reis te vertrekken. Geef toe, het is zinloos om je te laten verzekeren voor risico’s die niet bestaan of voor risico’s die al in een contract gedekt zijn. Twee keer voor hetzelfde verzekerd zijn, is verloren geld.  

Pagina 1 van 17

Neem contact op

Adres:
Diestseweg, 38 - 2440 Geel

Telefoon:
014/58.86.15

E-mail:
info@corstjensnv.be

Deze site gebruikt cookies en vergelijkbare technologiën.       Verdergaan